sobota 17. května 2014

Masové kuličky ještě jednou a jinak

Letos jsem se změnila na zahradnici a začala pěstovat vlastní zeleninu. Sazeniček lilků, cuket a rajčat mám tolik, že pokud úroda bude dobrá, tak umřu na přejezení touto zeleninou :)
Když jsem dneska dostala chuť na masové kuličky a našla v ledničce lilek a rajčátka, tak bylo jasno. Pohraji si s receptem a udělám si masové kuličky ještě lepší!
Jak na to? Recept na masové kuličky zůstává stejný do chvíle kdy dáme kuličky do lednice. Mezitím si vypotíme lilek a spolu s rajčátky ho nakrájíme na menší kostičky. Nachystáme si víno, ocet, oregano, skořici a pokud máte tak i černé olivy. Já je tentokrát nemám.


Na větší pánvi nebo v hrnci si opečeme kuličky ze všech stran a vyjmeme. Do šťávy přidáme lilek a rajčata, přisypeme oregano, přidáme lžíci octu a víno. Osolíme a přivedeme k varu. Poté přidáme kuličky, ztlumíme plamen a posypeme skořicí. Necháme pozvolna vařit asi 45 minut dokud omáčka nezhoustne.

Až je hotovo, tak kuličky servíruji čerstvou mátou. A čerstvou piadinou! (Viz další recepty)

P.S. Moje máma se oblizovala až za ušima! Jak chutnaly vám?
P.P.S. A nakonec budoucí hvězdy tohoto blogu - sazeničky lilků z dubna 2014 (Ano, musím se pochlubit) :)


Žádné komentáře:

Okomentovat