pátek 18. dubna 2014

Úvod

O mě a o Hladovém holubovi...
Právě jsem dodělala školu a ve stavu bez práce mám konečně čas zrealizovat můj starý sen - mít blog o jídle (a o holubech). Asi jako každý bloger, co píše o jídle, miluji jídlo a ráda vařím. Kromě toho také ráda fotím starými fotoaparáty, hlavně Lomem, a cestuju. Všechny mé koníčky chci tady spojit do jednoho: když uvařím, tak o tom napíšu, když někam pojedu, tak napíšu o jídle, které jsem tam jedla, a snad vždy vyfotím Hladového holuba.
Hladového holuba snad nemusím představovat. Je to ten elegán, co si chodí po městě a hledá, co by snědl dobrého. Nepohrdne ničím. I přesto má mlsný jazýček a když je výběr, tak jde po tom nejlepším (jako já).


O blogu...
Blog jsem si založila hlavně díky přátelům, kteří se mě často ptají, co nového jsem vařila, co bych jim doporučila a nebo mě prostě podporují v mém snu mít blog. 
Budu se snažit psát o různých kuchyních světa, protože vařím a peču opravdu všechno možné.


Něco navíc...
Paralelně k tomuto blogu chci zkusit psát i blog v angličtině. Ten snad spustím zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat